'«Основи теорії передавання інформації» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Основи теорії кіл» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Цифрові пристрої» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Конструювання радіоелектронної апаратури». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Електронні прилади» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Надійність та експлуатація РЕА». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Електроживлення РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Переддипломна практика». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрові сигнали, процеси та присторої» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Спортивна метрологія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 017 “Фізична культура і спорт” за освітньо-професійною програмою “Фізична культура і спорт” '
'«Метрологія, радіовимірювальні прилади і апаратура» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Електроживлення РЕА » Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Надійність та експлуатація РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Основи метрології та радіовимірювань» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Електроживлення РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»
'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв.» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Теорія передавання інформації» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Надійність та експлуатація РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Основи теорії кіл» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Електронні прилади» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка ” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка” '
'«Основи метрології та радіовимірювань» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Електроживлення РЕА » Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Математичне забезпечення технічних засобів вимірвання і контролю». Для інженерно-технічних працівників, які займаються питаннями метрології та вимірювальної техніки, а також для викладачів і студентів ВУЗів.
'
'«Основи статистичної радіотехніки» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Метрологія, радіовимірювальні прилади і апаратура» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка“за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Матеріали та компоненти радіоелектронної апаратури» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Надійність та експлуатація РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Теорія передавання інформації» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка“за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Основи теорії кіл» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Теорія передавання інформації». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Промислова електроніка» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Основи схемотехніки» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'
'«Електроживлення РЕА» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка” за освітньо-професійною програмою “Телекомунікації та радіотехніка”
'