'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка»'
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Цифрове оброблення зображень ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Переддипломна практика». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрове оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Інформаційні технології». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Цифрове оброблення зображень». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка”'
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка»'
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Цифрове оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Цифрове оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Інформаційні технології». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрове оброблення зображень». Тема.“Оброблення зображень в середовищі MatLab” Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Цифрове оброблення зображень». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка”'
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Пристрої цифрового оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» (Очної форми навчання) '
'«Цифрове оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Телекомунікації та радіотехніка”'
'«Інформаційні технології». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка»'
'«Спецрозділи з теорії передавання інформації». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрове оброблення зображень». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 172 “Електронні комунікації та радіотехніка”'
'«Інформаційні технології». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Цифрове оброблення сигналів». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмою «Електроніка» '
'«Кваліфікаційна робота магістра». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Електронні комунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Мережі зв’язку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Цифрове оброблення зображень». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Радіотехнічні системи». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Проектування радіоелектронних пристроїв». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '
'«Математичне моделювання систем і процесів». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка» за освітньо-професійною програмою «Телекомунікації та радіотехніка» '