'«Методика наукового аналізу та розробки наукових проєктів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент і аудит». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 132 «Матеріалознавство» за освітньо-професійною програмою «Матеріалознавство»
'
'«Стратегія збалансованого розвитку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Теорія вирішення винахідницьких задач» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологобезпечні ресурсозберігаючі технології ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Концепція екології як природничої науки» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент і аудит». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 104 “Фізика та астрономія” за освітньо-професійною програмою “Фізика конденсованого стану” '
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологічні особливості техногенно навантажених регіонів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Теорія вирішення винахідницьких задач» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологобезпечні ресурсозберігаючі технології ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Концепція екології як природничої науки» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент і аудит ». Для здобувачів здобувачів вищої освіти зі спеціальності 132 "Матеріалознавство" за освітньо-професійною програмою "Матеріалознавство"'
'«Екологічні особливості техногенно навантажених регіонів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Методика наукового аналізу та розробки наукових проєктів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Стратегія збалансованого розвитку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія»'
'«Екологічний менеджмент і аудит ». Для здобувачів здобувачів вищої освіти зі спеціальності 132 "Матеріалознавство" за освітньо-професійною програмою "Матеріалознавство"'
'«Екологічні особливості техногенно навантажених регіонів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологобезпечні ресурсозберігаючі технології ». Для здобувачів вищої освти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Методика наукового аналізу та розробки наукових проєктів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія»'
'«Концепція екології як природничої науки» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Стратегія збалансованого розвитку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія»'
'«Екологічний менеджмент і аудит». Для здобувачів здобувачів вищої освіти зі спеціальності 132 "Матеріалознавство" за освітньо-професійною програмою "Матеріалознавство"'
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологобезпечні ресурсозберігаючі технології ». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» (Заочної форми навчання)'
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Стратегія збалансованого розвитку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” (Заочної форми навчання)'
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» (Заочної форми навчання)'
'«Екологічний менеджмент» Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Теорія вирішення винахідницьких задач» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Методика наукового аналізу та розробки наукових проєктів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Стратегія сталого розвитку». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія»'
'«Екологічний менеджмент і аудит». Для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти 104 “Фізика та астрономія” за освітньо-професійною програмою “Фізика конденсованого стану” '
'«Сучасні технології захисту довкілля». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Стратегія збалансованого розвитку». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологічні особливості техногенно навантажених регіонів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '
'«Екологобезпечні ресурсозберігаючі технології ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Екологічний менеджмент і аудит ». Для здобувачів здобувачів вищої освіти зі спеціальності 132 "Матеріалознавство" за освітньо-професійною програмою "Матеріалознавство"'
'«Концепція екології як природничої науки» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 101 Екологія за освітньо-науковою програмою «Екологія» '