'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Основи стандартизації, метрології та патентознавства» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо-професійною програмою “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Асистентська практика» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Енерго- та ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництв». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Методика викладання фахових дисциплін». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Механізми та кінетика хіміко-технологічних процесів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Викладацька практика» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Методи експерементальних досліджень досліджень, аналіз та презентація результатів у хімічній інженерії» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Математичне моделювання та застосування ЕОМ в хімічній технології». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 132 Матеріалознавство за освітньо-науковою програмою «Матеріалознавство»
'
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Основи стандартизації, метрології та патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 104 «Фізика та астрономія» за освітньо-професійною програмою «Фізика та астрономія»'
'«Сучасні підходи до удосконалення технологій хімічних виробництв» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Основи стандартизації, метрології і патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія», 162 «Біотехнології та біоінженерія», 101 «Екологія» (Очної і заочної форм навчання) '
'«Зелені технології ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Урбоекологія» Для студентів спеціалізованих коледжів та вищих навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації І.А. Василенко, О.А. Півоваров, І.М. Трус, А.В. Іванченко'
'«Випереджаюча освіта для сталого розвитку». Для здобувачів загальної середньої та вищої освіти І-ІІІ рівнів зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” та спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Математичне моделювання та застосування ЕОМ в хімічній технології». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Методи експерементальних досліджень досліджень, аналіз та презентація результатів у хімічній інженерії» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Сучасні підходи до удосконалення технологій хімічних виробництв». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 Хімічна технологія та інженерія за освітньо-професійною програмою «Хімічна технологія та інженерія»'
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Механізми та кінетика хіміко-технологічних процесів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Енерго- та ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництв». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Вступ до технології неорганічних речовин». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Загальна хімічна технологія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Методика викладання фахових дисциплін». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Каталізатори і сорбенти». Для здобувачів загальної середньої та вищої освіти І-ІІІ рівнів зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Основи стандартизації, метрології і патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія», 162 «Біотехнології та біоінженерія», 101 «Екологія» , 104 «Фізика та астрономія»(Очної та заочної форм навчання) '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Матеріалознавство» зі спеціальності 132 Матеріалознавство
'
'«Електрохімічна технологія». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 Хімічна технологія та інженерія за освітньо-професійною програмою «Хімічна технологія та інженерія»'
'«Технологія питної та технічної води». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”, 101 “Екологія” (Очної та заочної форм навчання)'
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Математичне моделювання та застосування ЕОМ в хімічній технології». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія”
'
'«Основи стандартизації, метрології і патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія», 162 «Біотехнології та біоінженерія», 101 «Екологія», 104 «Фізика та астрономія» (Очної та заочної форм навчання) '
'«Сучасні підходи до удосконалення технологій хімічних виробництв» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Енерго- і ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництва». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо – професійною програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія»
'
'«Технологія питної та технічної води». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія”, 101 “Екологія”'
'«Загальна хімічна технологія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою «Хімічна технологія та інженерія»'
'«Механізми та кінетика хіміко-технологічних процесів» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Методи експерементальних досліджень досліджень, аналіз та презентація результатів у хімічній інженерії» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Математичне моделювання та застосування ЕОМ в хімічній технології». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Матеріалознавство» зі спеціальності 132 Матеріалознавство
'
'«Сучасні підходи до удосконалення технологій хімічних виробництв». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Основи стандартизації, метрології і патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія», 162 «Біотехнології та біоінженерія», 101 «Екологія», 104 «Фізика та астрономія» (Очної та заочної форм навчання) '
'«Каталізатори і сорбенти». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Методи експерементальних досліджень досліджень, аналіз та презентація результатів у хімічній інженерії» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Загальна хімічна технологія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія
'
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Методика викладання фахових дисциплін». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Енерго- і ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництва». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія”, 101 “Екологія” '
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами ». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Механізми та кінетика хіміко-технологічних процесів». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Механізми та кінетика хіміко-технологічних процесів». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 132 Матеріалознавство за освітньо-науковою програмою «Матеріалознавство»
'
'«Основи стандартизації, метрології і патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія», 162 «Біотехнології та біоінженерія», 101 «Екологія» (Очної і заочної форм навчання) '
'«Енерго- та ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництв». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Сучасні підходи до удосконалення технологій хімічних виробництв». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Методика викладання фахових дисциплін». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Методи експерементальних досліджень досліджень, аналіз та презентація результатів у хімічній інженерії» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Гетерогенні хіміко-технологічні системи». Для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо- професійною програмою «161 Хімічні технології та інженерія» очної та заочної форм навчання'
'«Основи стандартизації, метрології та патентознавства». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 104 «Фізика та астрономія» за освітньо-професійною програмою «Фізика та астрономія»'
'«Математичне моделювання та застосування ЕОМ в хімічній технології». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія” '
'«Автоматичне регулювання та управління технологічними процесами». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 101 «Екологія» за освітньо-професійною програмою «Екологія» '
'«Кваліфікаційна робота магістра». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Кваліфікаційна робота». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Зелені технології у промисловості». Для здобувачів вищої освіти спеціальностей 101 “Екологія”, 161 “Хімічні технології та інженерія”, 136 “Металургія” І.А. Василенко, Є.В. Чупринов, А.В. Іванченко, М.І. Скиба, В.І. Воробйова, В.В. Галиш '
'«Технологія питної та технічної води». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Енерго- та ресурсозберігаючі технології неорганічних виробництв». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Теорія автоматичного керування» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»
'
'«Викладацька практика» Для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня зі спеціальності 161 Хiмiчні технологiї та інженерія за освітньо-науковою програмою «Хiмiчні технологiї та інженерія» '
'«Технологія косметичних засобів». Для здобувачів другого (магістерського) рівня зі спеціальності 161 “Хімічні технології та інженерія” за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'