'«Фізична хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 136 «Металургія» за освітньо-професійною програмамою філологія «Металургія»
'
'«Фармакологічний супровід у сфері фізичної культури і спорту» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 017 “Фізична культура і спорт” за освітньо-професійною програмою “Фізична культура і спорт” '
'«Захист обладнання від корозії». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмамою філологія «Хімічні технології та інженерія»'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Аналітична хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Основи наукових досліджень». Для студентів першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо – професійною програмою “Біотехнології та біоінженерія” '
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмамою філологія «Хімічні технології та інженерія» '
'«Хімія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 132 “Матеріалознавство” за освітньо-професійною програмою “Матеріалознавство”
'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 144 «Теплоенергетика» за освітньо-професійною програмою «Теплоенергетика» (Скоречений термін навчання)'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 171 «Електроніка» за освітньо-професійною програмамою філологія «Електроніка»'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 153 «Міко- та наносистемна техніка» за освітньо-професійною програмамою філологія ««Міко- та наносистемна техніка»'
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо-професійною програмою “Хімічні технології та інженерія”'
'«Біонеорганічна хімія » Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Основи фармакології» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Фізична хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Хімія». Для для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 101 “Екологія” за освітньо-професійною програмою “Екологія” '
'«Контроль та керування біотехнологічними процесами». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Захист обладнання від корозії» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Технологія антибіотиків та лікарських препаратів». Для студентів першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо – професійною програмою “Біотехнології та біоінженерія” '
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт»'
'«Основи фармакології» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Біотехнологія рослинних і тваринних клітин». Для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Загальна мікробіологія та вірусологія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо-професійною програмою “Біотехнології та біоінженерія” '
'«Біологія клітини ». Для студентів першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 “Біотехнології та біоінженерія” за освітньо – професійною програмою “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 144 «Теплоенергетика» за освітньо-професійною програмамою філологія «Теплоенергетика» (скорочений термін навчання)
'
'«Фізична хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» за освітньо-професійною програмою «Хімічні технології та інженерія»'
'«Загальна та неорганічна хімія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня всіх спеціальностей В. М. Гуляєв, В. О. Маховський, А. Л. Коваленко, А. С. Анацький'
'«Фізична хімія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”
'
'«Захист обладнання від корозії» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Основи наукових досліджень». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 162 “Біотехнології та біоінженерія”, 161 “Хімічні технології та інженерія”'
'«Хімія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Нормативне забезпечення біотехнологічних виробництв». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) за спеціальністю 162 «Біотехнології та біоінженерія», за освітньо-професійною програмою “Біотехнології та інженерія”'
'«Аналітична хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей: 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнологія та біоінженерія” '
'«Основи наукових досліджень». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей: 162 «Біотехнології та біоінженерія» та 104 «Фізика та астрономія»'
'«Хімія» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 132 “Матеріалознавство” за освітньо-професійною програмою “Матеріалознавство”
'
'«Фармакологічний супровід у сфері фізичної культури і спорту» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 017 “Фізична культура і спорт” за освітньо-професійною програмою “Фізична культура і спорт” '
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія»'
'«Хімія». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 274 «Автомобільний транспорт» за освітньо-професійною програмою «Автомобільний транспорт »'
'«Основи фармакології» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»'
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». ”Оптичні властивості колоїдних систем.” Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей: 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнологія та біоінженерія” очна, заочна'
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». Тема «Адсорбція» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей: 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнологія та біоінженерія” очна, заочна форма'
'«Аналітична хімія». «Аналіз невідомої речовини, розчиненої і у воді». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей: 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 161 «Хімічні технології та інженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Хімія». Тема:«Визначення еквівалентної маси металу» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів всіх спеціальностей очна, заочна'
'«Аналітична хімія». Тема:«Визначення купруму у розчині йодометричним методом» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Фізична хімія» Тема: “Перегонка бінарних сумішей“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Біонеорганічна хімія» “Синтез координаційних сполук Купруму. Якісна реакція катіону Cu2+“. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Аналітична хімія». Тема:«Визначення феруму у розчині методом молекулярної абсорбційної спектроскопії» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія» (Oчної та заочної форм навчання)
'
'«Поверхневі явища та дисперсні системи». Тема «Отримання і очистка колоїдних систем» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей: 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнологія та біоінженерія” очна, заочна'
'«Фізична хімія». Тема:«Визначення електрорушійної сили гальваничних елементів» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 136 «Металургія» '
'«Аналітична хімія». «Методи виявлення і ідентифікації катіонів Fe3+, Fe2+, Mn2+,Bi3+, Sb3+, Sb5+». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей: 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 161 «Хімічні технології та інженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Аналітична хімія». “Комплексонометричне визначення кальцію у розчині” Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальностей: 161 “Хімічні технології та інженерія”, 162 “Біотехнологія та біоінженерія” '
'«Фізична хімія» Тема: “Визначення теплоти розчинення солі“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”
'
'«Аналітична хімія». «Методи виявлення і ідентифікації аніонів». Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей: 162 «Біотехнологія та біоінженерія», 161 «Хімічні технології та інженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Фізична хімія». Тема:«Визначення коефіцієнту розподілення речовини між двома рідинами, що не змішуються» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія» очної та заочної форм навчання
'
'«Фізична хімія» Тема: “Вплив температури на швидкість хімічної реакції“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Хімія» Розчини, концентрація розчинів Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня всіх спеціальностей, очної та заочної форм навчання'
'«Фізична хімія». Тема:“Фазова рівновага“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”
'
'«Фізична хімія» Тема: “Використання мембранних систем для вивчення рівноваги у розчинах електролітів“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Аналітична хімія». Тема:«Визначення сульфуру у розчині натрію сульфату» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Аналітична хімія». Тема:«Визначення вмісту нітрогену в амоніачних добривах» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня для студентів зі спеціальності 161 «Хімічні технології та інженерія» та 162 «Біотехнологіі та біоінженерія» (Очної та заочної форм навчання)
'
'«Біонеорганічна хімія» “Одержання іммобілізованих лікувальних препаратів“. Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 162 «Біотехнології та біоінженерія» за освітньо-професійною програмою «Біотехнології та біоінженерія»
'
'«Фізична хімія» Тема: “Термодинаміка гальванічного елементу“ Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальностей 161 “Хімічні технології та інженерія»”, 162 “Біотехнології та біоінженерія”'
'«Фізична хімія». Тема:«Визначення теплоти розчинення солі» Для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня зі спеціальності 136 «Металургія» '